Детето ми е на 3 години и се промени неузнаваемо – има ли обяснение за това?

Не разбирам какво се случва с детето ми (синът ми е на 3 години) – той е неузнаваем, от предишното спокойно и весело дете няма и помен, ежедневието при нас сега е изпълнено с капризи, скандали, истерии. Моля Ви, дайте ми обяснение на това поведение и ми препоръчайте начин за справяне, защото тази промяна е … Прочетете повече Детето ми е на 3 години и се промени неузнаваемо – има ли обяснение за това?

Детето ревнува от новия мъж в живота ми. Как да подходя към дъщеря си?

Дъщеря ми е на 4 години, възпитавам я сама след развода, живея с майка ми. Имам приятел, с когото планираме да се оженим след като той в най-близко бъдеще купи жилище за нас. С дъщеря ми са най-добри приятели, но има едно „но” – детето категорично отказва да спи нощем, ако аз не съм си … Прочетете повече Детето ревнува от новия мъж в живота ми. Как да подходя към дъщеря си?